عکس های لی مین هو

عکس های لی مین هو

 

عکس های لی مین هو


 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 




دیگه فک کنم بد این همه عکس نظر واجبه نه؟؟؟

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

hayfa
ساعت22:21---26 مهر 1394
لی مین هونوجوان از بازیگری ونقشی که در فیلم الورثه داشتی خیلی خوشم میاد .عاشقتم

سارا
ساعت16:31---22 مرداد 1394
عالی بود من عاشقتم لی مین هو جان:

لی مین هو
ساعت22:40---30 خرداد 1394
وقتی به کره رفته بودمتوی یکی از پشته صحنه هاش به من بر خورد کرد ویکدفع من را در عاغوش خودش گرفت ومن را بوسید که از دلم در بیاره

کیم تائه سو
ساعت14:59---13 ارديبهشت 1394
سلام من یه مدت کره بودم تو کنسرتاش خیلی شیطونی میکنه .. اصن یه وضعی من که زیاد نمیفهمیدم چی میگه ولی خیلی باحال بود تازه به افتخار دخترا یه جیغ زد بعد همه جیغ زدن دست و ... خیلی باحال بود
نه که بگم کره ای بلد نیستما نه یه کمی بلدم خخ
ایشالله همه عاشقای کره برن
پاسخ: خوش به حالت


پری
ساعت17:46---13 اسفند 1393
عالیی قربونش برم لی مین هورو

پاسخ: عشــــــــقه


گلی
ساعت12:38---12 اسفند 1393
وااااااااااااااااااااااااااااا ای چقد خوشگلههههههههههههه
پاسخ: چه تفاهمی


وحید
ساعت16:53---9 بهمن 1393
sghسلام واقعا وبلاگ خوبی داری دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم منتظر جوابتون هستم اینم سایتم هستش عنوانش فروشگاه اینترنتی
http://rahbarnavid.loxblog.com/
منتظر شما هستم
پاسخ: لینک شدین


ریحانه
ساعت11:27---9 بهمن 1393
خییییییییییییییییییییلی خوشگل بود عااااااااااااالی
پاسخ: خواهش می کنم در ضمن معلومه خوشگلههه


ناناز
ساعت11:23---9 بهمن 1393
عکس اینی که بغل لی مین هو واستاده برام بیار ممنونم

ناناز
ساعت11:12---9 بهمن 1393
خیلی ممنونم مینونی عکس های دیگه ای هم بیاری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

نویسنده : roge | پنج شنبه 9 بهمن 1389برچسب: لی مینهو, - 10:5 |