حرف های اذاده نامدار درمورد کتک خوردنش از حسنی و دلیل جدایی اش از ان/مهم

حرف های اذاده نامدار درمورد کتک خوردنش از حسنی و دلیل جدایی اش از ان/مهم

فقط این مطلبو بخونین بخونین تا بفهمین اذاده نامدار هیچ گناهی نداره و فرزاد حسنی هه بازیچش گرفته

.

.

مههههم

حرفهای آزاده نامداری در اینستاگرامش..... تاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رومنتشر کنم..اما دیگه باید،،،باید…این عکس مستنده.وبسیاری ازمدیران محترم تلویزیون خودمو وحالمو رویت کردن… امروزبه لطف دروغگویی ایشون مستند من پخش نشد،،وهزار اتفاق تلخ دیگه…من الان سرپام،خوبم.زندگی میکنم،درس میدم،،کارمیکنم ودوباره زنده شدم..متاسفم برای رادیویی که آنتن زنده شو می سپره دست کسی که به نزدیکترین کسش رحم نکرد،،به تایید دوستانش ازدواج بامن فقط یه شو یا نمایش بیشتر نبود،،به لطف پدرم من حق طلاق داشتم
وگرنه شاید الان زنده نبودم.این عکس تلخه ولی واقعیته ،برای هوادارایی میگم که از ایشون بت ساختن ،بتی که به هیچ ملکی بلند نیس ،دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی از ایشون بیاره،اقای حسنی،میدونم دهنت باز میشه به هر تهمتی .اما من واگذارت میکنم به خدا.. وخوشحالم که دیگه نمی بینمت فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدتهاست حتی خودم گوشش ندادم .. والسلام

 

{واقعاااااا که چطور اون حسنیهههه .... اینکارو کرده از قیافشم فهمیدم یه جوریه انگار تیک عصبی داره بدبخت عقده ای

حالا اینو همه جا منتشر کنید تا ابروش بره ارههه


نظرات شما عزیزان:

saeed
ساعت20:46---21 خرداد 1394
:|
پاسخ: خخ تو همون سعید تک لنزوری؟


فاطمه
ساعت21:55---17 فروردين 1394
چاکرتتتتتتتتتم بابا از اولشم معلوم بود این فرزاد حسنی نخالست بیچاره ازاده
پاسخ: مرسی معلومه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

نویسنده : roge | سه شنبه 4 فروردين 1394برچسب:مهم, - 11:25 |